onsdag 16. juli 2014

Straks klar for The Road of Bones!

Da har jeg nettopp snakket med de to reisende Mac`er. Telefonforbindelsen var så som så, derfor velger jeg å skrive som meg selv og ikke på vegne av gutta, da jeg kan ha misforstått noe.

De kunne bekrefte at alt var bra og at bilen går som ei klokke, dog den begynner å bli ringelig skitten både utvendig og innvendig. Oppgraderingen som ble gjort gikk bra, og kostet bare ca 150kr. De fikk riktignok ikke byttet seter da de ikke hadde slike på lager. I går ble også takgrinden byttet ut.

Veiene har vært bedre enn forventet, så turen har gått forholdsvis radig. De forventer å være i Yakutsk i morgen, og herfra starter The Road of Bones. De forventer å bruke ca en uke på denne veien (som nevnt tidligere, kan jeg ha misoppfattet noe).

Fra Magadan er det nå litt usikkert på hvor ferden går for Frode. Lars må innom Norge, og tar transporten lengre enn 4 uker, blir det for litt dyrt, og kanskje litt ensomt for Frode å være i Alaska hele denne perioden. Synes Monsen (eller noen andre?!) kunne dratt over å vært guide (selskap)...

Ønsker gutta en god tur videre!

-Bloggansvarlig-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar